Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Duo Reges: constructio interrete. Omnia contraria, quos etiam insanos esse vultis. Ut pulsi recurrant? Qui ita affectus, beatum esse numquam probabis; Nonne videmus quanta perturbatio rerum omnium consequatur, quanta confusio? Nihil opus est exemplis hoc facere longius. Eorum enim omnium multa praetermittentium, dum eligant aliquid, quod sequantur, quasi curta sententia; Aliter enim explicari, quod quaeritur, non potest.
- Eadem nunc mea adversum te oratio est.
- Si de re disceptari oportet, nulla mihi tecum, Cato, potest esse dissensio.
- Si longus, levis dictata sunt.
- Itaque contra est, ac dicitis;
- Sapiens autem semper beatus est et est aliquando in dolore;
Si ad prudentes, alterum fortasse dubitabunt, sitne tantum in virtute, ut ea praediti vel in Phalaridis tauro beati sint, alterum non dubitabunt, quin et Stoici conveniente sibi dicant et vos repugnantia.
- Ostendit pedes et pectus.
- Sic enim censent, oportunitatis esse beate vivere.
- Et ille ridens: Video, inquit, quid agas;
Quae si potest singula consolando levare, universa quo modo sustinebit?
Ego vero volo in virtute vim esse quam maximam; Qui autem esse poteris, nisi te amor ipse ceperit? Habes, inquam, Cato, formam eorum, de quibus loquor, philosophorum. Quae cum dixisset paulumque institisset, Quid est? Hoc ne statuam quidem dicturam pater aiebat, si loqui posset. Nam bonum ex quo appellatum sit, nescio, praepositum ex eo credo, quod praeponatur aliis. Polycratem Samium felicem appellabant.